Finn din lokalforening

Øst-Norge Tollerforening

Er du ansatt i tollregion Øst-Norge blir du medlem av Øst-Norge Tollerforening. Nåværende leder er Anne Beate Riegels, Kongsvinger.   Telefon: 9117 7320 Epost: Anne.Beate.Riegels@toll.no

Kontigenten i ØNT er pr tiden kroner 70,- pr måned (halv pris for medlemmer med 50% stilling eller mindre).

Oslo og Akershus Tollerforening

Er du ansatt i tollregion Oslo og Akershus blir du medlem av Oslo og Akershus Tollerforening. Fungerende leder er Nina Sypriansen Monsrud, Gardermoen.Telefon: 977 71 727  / Epost: oatf@toll.no

Kontigenten i OATF er pr tiden kroner 50,- pr måned.

Sør-Norge Tollerforening

Er du ansatt i tollregion Sør-Norge blir du medlem av Sør-Norge Tollerforening.Nåværende leder er Atle Kjelsrud, Sandefjord/Torp.Telefon: Epost: atle.kjelsrud@toll.no

Kontigenten i SNT er pr tiden kroner 50,- pr måned.

Vest-Norge Tollerforening

Er du ansatt i tollregion Vest-Norge blir du medlem av Vest-Norge Tollerforening.Nåværende leder er Bjørn Maartin Nilsenl, Bergen.Telefon: Epost: vnt@toll.noAdresse: PB 1893-1894 Nordnes 5817 Bergen.

Kontigenten i VNT er pr tiden kroner 65,- pr måned.

Midt-Norge Tollerforening

MNT er den største arbeidstakerorganisasjon i Tollregion Midt-Norge, og vi organiserer 87% av alle ansatte. Vi har både formell kompetanse til å representere våre medlemmer i lokale forhandlinger og tvister som måtte komme. Vi har solid kunnskap om regionen med et dyktig styre som sitter spredt i hele regionen. Du kan når som helst ta kontakt med oss! Leder i MNT er for tiden Trygve Gjermstad, Trondheim.

Telefon: 99541805

Epost:Trygve.gjermstad@toll.no

Adresse: Trondheim Regiontollsted, Postboks 9475 7495 Trondheim

Kontigenten i MNT er pr tiden kroner 120,- pr måned.

Nord-Norge Tollerforening

Er du ansatt i tollregion Nord-Norge blir du medlem av Nord-Norge Tollerforening. Nåværende leder er Joakim Parvikoski, Tromsø.Telefon: 22 86 69 04 Epost: Nord-Norge.Tollerforening@toll.no

Kontignenten i NNT er pr tiden kroner 105,- pr måned.

Personalforeningen i TAD

Er du ansatt i Tolldirektoratet (TAD) blir du medlem av Personalforeningen i TAD. Leder er Stian Aasetre. Telefon:  97755866 Epost: stian.aasetre@toll.no

Kontigenten i PiT er pr tiden kroner 50,- pr måned.